fredag 3 februari 2012

Fynd - Lancomes nagellack och Body Lotion från Clarins



Jag behövde en body lotion eftersom min var slut och just nu när det är så kallt ute känns det som om jag är torrare än vanligt. Sprang in och skulle köpa den jag brukar ha - som tyvärr var slut. Blev rekommenderad en från Clarins - och jag vill lova att den är helt ljuvlig! Dessutom var den på REA. Hittade även en nagellack från Lancome nr 207 - som är sååååå fint också på REA.

Idag blir det Lund - både lunch och kundbesök, kan bara bli en bra dag!

Lovley Friday! Have a nice Friday! 

2 kommentarer:

  1. Hej! Ååå jag söker just det nagellacket (nr. 207) men det varkar ha utgått på de flesta ställen. Vore jätteglad om du kunde skriva till mig var du har hittat det och vad du fick betala!

    Håller tummarna! Min mejladress är: malin.nilsson@azpect.com

    Tusen tack för hjälpen!
    Mvh/Malin

    SvaraRadera
  2. Jag har köpt det på Unik Skönhet i Ängelholm.
    Skickar även ett mail till dig! Lycka till!

    SvaraRadera