fredag 30 mars 2012

Påväg till kontoret....

Westminster Station utgång 6

Westminster Abbey

Big Ben
Mina engelska kollegor måste tycka att det är jätte roligt och se om och hur jag skall lyckas ta mig runt i London. Glatt sa dom till mig att jag skulle åka till ett av de andra kontoren som ligger jättejätte nära. Hmmm.. vi ser inte nära på riktigt samma sätt. Rätt många stationer emellan vill jag lova. Men dom är super söta som säger "Om du är det minsta vilse så bara ring oss!"
Anyway jag skulle åka från Moorgate till Westminster - lätt som en plätt (hittar riktigt bra i tunnelbanan nu...) sen skulle en av killarna komma och möta mig utanför stationen. Medan jag står och väntar på honom så tittar jag åt vänster och kolla!! Där står ju Big Ben - helt klart mäktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar